sobota, 25 kwietnia 2015

Prototyp

Ostatnio dosyć modne zrobiły się plecako - worki. A może one cały czas były modne?

Tak czy inaczej, pomyślałam, że może i ja dorzuciłabym do swojej oferty taką pozycję zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. 

I tak oto powstał mój prototyp z żółtego (słomkowego) eko - zamszu. Bardzo lubię tą tkaninę bo wygląda szlachetnie już sama w sobie.



Worek ma w środku bawełnianą podszewkę z kiszonką, na zewnątrz jest  kieszeń zapinana na napy. 

Niestety nie mam w tej chwili dostępu do manekina a moja modelka jest nieco zblazowana dlatego może nie udało mi się uchwycić tego worka tak jak powinnam.

 
Dla dzieci powstała by wersja z nadrukami.

Pomyślałam, że jest to idealne rozwiązanie na wakacje, na rower lub na co dzień ale nie ukrywam, że ciekawa jestem waszej opinii.


5 komentarzy:

  1. Świetny worko-plecak. Prototyp jak najbardziej wart powielenia, może tylko w innej kolorystyce, takiej bardziej praktycznej, bo taki jasny to wiadomo....
    Nawet maluchy, przedszkolaki chętnie założyły by takie plecaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny! Bardzo mi się podoba.

      Usuń
    2. Super, biorę się do pracy :) i będę szyła z innymi wzorami tkanin. Na razie w jednym rozmiarze - czas pokaże czy to w ogóle był dobry pomysł :)

      Usuń
  2. Świetnie się prezentuje. Jestem ciekawa, czy to będzie kolejny hit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ja też jestem ciekawa :) podchodzę do nowości jak do jeża - ciągle się martwię czy dobrze, czy nie krzywo, czy będzie się podobało???

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.