poniedziałek, 21 lipca 2014

Czy torebka musi być praktyczna???

Uchwyty ma, kieszonkę w środku ma, zapięcie na magnesik ma ... a że jest z białego filcu? Oj tam, oj tam :)

Zapoczątkowałam kolekcję torebek innych niż dotychczas, z drewnianymi uchwytami i ... z białego filcu. A to wszystko dlatego, że mam kilka metrów tej wspaniałej miękkiej i grubej włókniny, która czekała na swoje "5 minut" sławy. Może teraz właśnie przyszła ta chwila?







Pierwsza aplikacja została powielona, a jej pierwowzór był tutaj, a drugą szyłam po raz pierwszy. Szyłam ją w środku nocy, szykując się na "kiermaszowy" wyjazd do stolicy.

Po raz pierwszy gościłyśmy (ja i moja kiermaszowa wspólniczka) na targach w Warszawie, w galerii handlowej Blue City. Był to pierwszy nasz "występ" bardziej polegający na "wywiadzie" jak pracuje się w stolicy jak i przetarciu szlaków na wielkie wody. 


Jak było? Dosyć pusto, w końcu to wakacje i mało kto zagląda do marketów ... Ale, "pierwsze koty za płoty", miejmy nadzieję, że następny raz będzie ciekawszy :)



P.S.
Pierwsza z pokazanych torebek znalazła już właściciela w W-wie, mam nadzieję, że druga z nich też szybko do kogoś trafi :)

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki by białe filcowe torebki szybko się wysprzedały :) Torebki z kotami podobają mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyję jeszcze kilka białych i potem wejdą kolorki :) Mam nadzieję, że również się spodobają :)

      Usuń
  2. Świetne te Twoje kociaki na torebkach :) Nic dziwnego, że jeden już znalazł właściciela ;)
    Super masz, że jeździsz na takie targi i możesz wystawiać swoje prace przed szerszą publicznością :) A jest co pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacje rysuję sama, więc czasami bywa tak, że są nieproporcjonalne :) A co do wyjazdów - są dwie strony tego medalu. Koszt wynajęcia stoiska bywa nieopłacalny ... do tego dojazd.... Ale jak chce się z tego żyć to trzeba się pojawiać tu i tam :) póki nie znajdziemy swojego stałego miejsca :)

      Usuń
  3. Torby śliczne, na pewno znajdą swoich wielbicieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szykuję następne, nie tylko w wersji białej :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.