sobota, 6 kwietnia 2013

Sklep

Zaglądam na różne blogi, do różnych miejsc i tak sobie myślę, że fajnie by było mieć swój sklep. I taki stacjonarny i taki internetowy. Niestety ani na jeden ani na drugi nie mogę sobie pozwolić, dlatego m.in. korzystam ze "srebrnej agrafki". Jednak nie każdy jest chętny na kolejną rejestrację w kolejnym sklepie internetowym, który przechowuje dane i nie wiadomo co z nimi robi. Poza tym zaglądają tu też ludzie z całego świata a nie każdy sklep internetowy tłumaczy opisy do swoich opcji i wystawianych produktów. Na allegro.pl niknę w tłumie, a tak byłabym "ogrodnikiem w swoim ogródku". 
Zatem nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wystawiać te moje rzeczy na blogu. Może na oddzielnej podstronie? Bo wystawiając je pośród tego co piszę to: 1. powstanie bałagan, 2. z czasem się pogubię :( Wystarczyłoby wysłać e-mail (miloslawa.z@gmail.com) i dokonać zakupu, a potem ustalić szczegóły co do płatności, wysyłki czy odbioru osobistego). I co Wy o tym myślicie? Pewnie się nie dowiem, bo rzadko zostawia ktoś jakikolwiek komentarz, ale może ktoś skusi na jakiś zakup ... od czegoś ruszymy?

Póki co po bardzo długiej przerwie powróciłam do pracy manualnej i w toku działań są dwie ikony, kilka par kolczyków, pudełka i coś jeszcze. Nic nie jest wykończone więc jutro wstawię zdjęcie  zastawionego stołu mnóstwem różności z których z czasem mam nadzieję powstanie coś co się Wam spodoba :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.