środa, 24 kwietnia 2013

kartki c.d.

Spróbowałam połączyć technikę haftu matematycznego na kartkach wraz z użyciem stempli i innych "scrapkowych" dodatków. Co z tego wyszło? Popatrzcie sami :)


Z racji tego iż wybrałam taki chmurkowy papier część główna bociana jest mało widoczna :( Ale dziób i nogi wypadły ... super :)
A to ślubna wersja:


 Przy okazji kartkowych robótek dokończyłam dwie inne kartki:




 Jakoś dziwnym zbiegiem okoliczności większość moich kartek do chrztu jest w niebieskiej tonacji. Hmmm, trzeba to zmienić :) i dorobić jeszcze kilka komunijnych. To już ostatni dzwonek.

*** 
Z racji tego, że już wcześniej przygotowałam motywy komunijne (wycinanie elementów, układanie warstwa na warstwie i sklejanie) łatwiej było mi zrobić a właściwie wykończyć kartki. Haft matematyczny wykorzystałam tylko w pracy z chłopcem, kartka z dziewczynką wykończona jest białym brokatem.



 Słusznie zauważyła moja córka, że jak się zna różne techniki to można później je ciekawie łączyć. Ja dodałabym do tego, że dużo przyjemniej i łatwiej pracuje się jak ma się do tego narzędzia: papiery, nożyczki z różnymi ozdobnymi brzegami, tusze, a nawet szablony do decoupage - tak, tak, wykorzystałam go do przygotowania ozdobnego ornamentu na kartce komunijnej z chłopcem. 
I jeszcze jedna "mieszana" kartka - mojego pomysłu, projektu i mojego wykonania :) (no może poza wycinaniem literek)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.