niedziela, 24 czerwca 2012

Kamea

Dla wyjątkowej osoby - wyjątkowy prezent. Pomimo Dnia Taty prezent dostała mama :) Spóźniony ale również bardzo ważny. Zakodowałam sobie, że mamie podoba się Kamea.


I jak tylko wypatrzyłam ten kaboszon, nie mogłam się w niego nie zaopatrzyć i nie stworzyć broszy dla mamy :) Kolorystyka stonowana, można by rzec - uniwersalna.
*** 
I jeszcze trzy prace, o których wspominałam wcześniej z wykorzystaniem papierów ryżowych ITD. Dwa pudełka na kredki:
1. Miś i pszczółki -pudełko stylizowane na stare, typ "po babci", dekorowane z wykorzystaniem techniki schabby chic










2. Pudełko love story - również schabby chic tym razem w wersji a' la sepia



oraz  listownik w maki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.