środa, 20 października 2021

Kiedy nie szyję ...

Post z nieupublicznionego archiwum ...

Napisałam go dwa lata temu i nie opublikowałam. I w sumie to nie wiem dlaczego bo dywanik wraz z koszem zrobił efekt WOW 😁



Z ARCHIWUM 2019:

I kolejny post o szydełku czyli ... czym zająć ręce i myśli kiedy nie szyje :)

Od czasów chusty powstały kolejne projekty, pierwszy z nich z myślą o małym ludziku i jego pokoiku.

Ze sznurka bawełnianego 5mm powstał dywanik w kształcie misia i pojemnik na zabawki nawiązujący tematycznie do misia - pojemnik na miodek z pszczółką. Pszczółkę wydziergałam ze sznurka poliestrowego 2mm.


Jedno i drugie szydełkowałam bez schematu. To nie lada wyzwanie dla kogoś kto szydełkuje od pół roku :)
Zaczęły się wakacje i mały wypad nad morze i jezioro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.