poniedziałek, 5 listopada 2018

sklep on-line

I kolejne pół roku za nami ☺ ...

Dojrzałam w końcu do tego, żeby powstał sklep on-line. Ci, którzy zaglądają na fan-page turpis na facebook 'u lub instagramie wiedzą, że dosyć sporo podróżuję ze swoim asortymentem: od targów do targów, na północ i południe Polski. Nie wszędzie jestem w stanie dotrzeć, nie zawsze klienci mają czas bądź możliwość odwiedzenia mnie na takich wydarzeniach.
Dlatego postanowiłam stworzyć sklep on-line, w którym będzie pojawiać się większość rzeczy, które szyję.

Mam już swoją domenę, adres sklepu i kilka rzeczy ułożonych na półce ... ale z racji tego, że strona jest niezabezpieczona ... jeszcze jej oficjalnie nie otworzyłam :(




Bazowałam na gotowym szablonie nieco modyfikując go według własnych potrzeb, ale idzie mi to dosyć powoli, bo tak jak napisałam na fb: tworzę  to na czym się nie znam i o czym nie mam pojęcia  Niestety nie polega to tylko na wrzuceniu asortymentu na półki 

Pozdrawiam
M.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.