sobota, 5 maja 2018

Pluszaki misiaki

Bardzo lubię szyć dla najmłodszych 👶 ale nie ubranka tylko ... zabawki - pluszaki 😊

Na "pierwszy ogień" stworzone przeze mnie "patatajki" - metkowce
dzieci bardzo lubią bawić się kolorowymi tasiemkami, a długa, szczupła szyja pozwala na swobodne przytulenie maskotki


Z kolorowej bawełny powstały także kolorowe koty



Dzięki milutkiej tkaninie minki kocury są wspaniałymi przytulankami dla najmłodszych i mini poduszkami dla starszych dzieci.

Inną formę poduszek - przytulanek przyjęły mięciutkie chmurki


nadają lekkości i podkreślają wyjątkowy styl dziecięcego pokoiku  🏨

Dzięki panelom z nadrukami uszyłam też dwa misiaki ... różowy i błękitny



Czy znajdą swój własny domek??

2 komentarze:

  1. Jejku.... ale cudowne!! :) Takim kotem to sama bym nie pogardziła (choć do grona najmłodszych nie należę :D) I misie...Piękne są naprawdę!
    Kiedy byłam dzieckiem moja mama uszyła mi różowego misia i była to moja ulubiona, najcenniejsza zabawka, mam go do dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudowne mieć takiego misia, żyrafkę, kotka czy innego pluszaka, który wędruje z nami przez życie :) jest na dobre i na złe, zna wszystkie sekrety, pachnie domem i bliskimi ... i potrafi podtrzymać na duchu, kiedy zbliża się chwila zwątpienia :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.