niedziela, 22 lutego 2015

Szyję i szyję i końca nie widać :)

Taaak, ostatnio żyję z moją maszyną w bardzo dobrej komitywie :) choć z moimi zdolnościami projektowo - krojczo - szyciowymi jest już gorzej :(

Po serii filcowych toreb złapałam chwilę oddechu i uszyłam coś z lżejszej konfekcji - kilka królików :) Na brzuszkach mają kieszonki (jeden jest w wersji brzuszka - MINKY), a że pora nieco jeszcze chłodna na świecie - każdy ma coś na szyi :)


 Wszystkie te próby uszycia czegoś dla dzieci podejmowałam z nadzieją, że kiedyś uszyję lalę podobną do lalki Tatiany Conne

(to jedna z nich)
http://zszywka.pl/p/tconne-3148283.html


ale kiedy usłyszałam, że moje króliki to pokemony,





to trochę mi się odechciało lal, żeby nie powstała zamiast pięknych lalek - rodzina Adamsów. 
No ale, pokemony czy nie, są miłe i przytulne i mieszkają w galerii w wielkim czerwonym, filcowym pojemniku


Pojemnik ma na dwóch bokach dodatkowe kieszenie, 




 a myślę, że jeśli chodzi o zastosowanie go to każdy znalazłby dla siebie inne. Ja wymyśliłam: kosz na zabawki (klocki, maskotki, itp), gazetnik z miejscem na piloty, kosz na robótki włóczkowo - szydełkowe z miejscem na druty lub szydełko lub pojemnik na narzędzia. Kosz ma długie uszy, dzięki którym jest łatwiejszy w transporcie. 



Jego poprzednikami były zielone pojemniki, również z filcu, mniejsze i zgrabniejsze:



Miłego popołudnia :)

3 komentarze:

  1. Fajne te Twoje zabaweczki, a torebki filcowe bardzo mi się podobają, nawet nie widząc ich wcześniej w necie też sobie takie uszyłam, bo są bardzo praktyczne i nie ma z nimi dużo roboty. Na blogu jeszcze nie pokazywałam, więc gdy to zrobię, to wspomnę, że u Ciebie też takie są, może nikt nie posądzi mnie o nie autorstwo.
    Pozdrowionka Mireczko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dobie internetu bardzo trudno jest nie być posądzonym o plagiat lub kopiowanie kogoś :( Czasami wydaje się nam, że jesteśmy pierwsi w uszyciu, zrobieniu czy wymyśleniu jakiejś rzeczy a tu ... niespodzianka, ktoś też "wpadł" na ten sam pomysł. Oczywiście podglądam innych i obmyślam swoją wersję danego pomysłu :) i mam nadzieję, że nigdy nikt mi nie zarzuci, że skopiowałam jego/jej pracę bo nie jest to moim celem. I Tobie Danusiu życzę, żeby nikt nigdy nie posądził Cię o plagiat i chwal się swoimi uszytkami :) Z przyjemnością je obejrzę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jakie pokemony!!!! Prześliczne są te Twoje króliki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.