środa, 17 lipca 2013

srebrnaagrafka.pl II

Nie, nie - nie mylić z jakimś innym portalem!! Po prostu już o nich pisałam - stąd ten nagłówek - tak jak "Szklana pułapka V" albo "I kto to mówi II". Ale powiedzcie sami - jak tu nie wystawiać swoich rzeczy na srebrnej agrafce skoro moje rzeczy są promowane na facebook 'u oraz polecane na pierwszej stronie portalu??? No jak, jak, jak!!! :) Po prostu BEST of THE BEST :) I niechaj tak pozostanie :)
Czy podniesie to moją sprzedaż? Nie wiem, nie bardzo wierzę. Ale to co wiem na pewno - pozwala uwierzyć we własne siły i w to co człowiek robi. Dziękuję :)

Szkoda tylko, że nie wiedzieć czemu(???) spada moja ocena na srebrnej agrafce? No ale cóż, widać być promowanym to nie wszystko - nie każdemu podoba się to co robię. Szkoda tylko, że nie napisze co jest nie tak, tylko stawia gwiazdkę albo dwie na pięć i w ten sposób nie znając mojej pracy z góry mnie ocenia :( 

Mimo to dalej wrzucam swoje prace i jeśli ktoś jest zainteresowany to pojawiły się w moim "sklepie" szczotki do włosów




 i magnesy na lodówkę:

 * kolekcja "aniołkowo"





* kolekcja retro



Magnesy odleżały swoje w koszyczku i najwyższa pora była wystawić je na światło dzienne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.