czwartek, 17 stycznia 2013

Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki


 Udało się nam (Stowarzyszeniu KAMIENICA 56) zakończyć temat ściereczek i mogłam się oddać decoupage. Powstało kilka pudełek, które z czystym sumieniem poleciłabym jako prezent dla babci, dziewczyny, bliskiej osoby.
  
 


 Dużo zawdzięczam możliwości wykorzystania papieru z ITD z malarstwem Magdaleny Rochoń. Uchwycenie dynamiki ruchów lub statyki twarzy jej postaci jest fantastyczna

- na pewno zostałam jej fanką. Jest niesamowita :) 


 Oczywiście wykorzystałam też w swoich pracach tradycyjne serwetki 15cm x 15cm a także papier ryżowy Decomanii. Tak się wciągnęłam, że mogłabym malowac jeszcze i jeszcze i .... końca nie widać :)

 Przygotowałam tez kilka prac w tematyce walentynek: breloczki, magnesiki, walentynkowe gadżety.






 




 

















 Do tej pory sprzedaż moich produktów opierała się właściwie na sprzedaży internetowej. Nie ukrywam jednak, że chciałabym, żeby moje prace ujrzały również światło dzienne, nie tylko podczas robienia zdjęć, ale żeby znalazły jakąś przytulną półeczkę w przyjaznej galerii. Dlatego jeśli znacie takową - dajcie znać :) Chętnie podejmę współpracę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.