środa, 4 kwietnia 2012

Taki "misz-masz"

Próbuję sił na różnych przedmiotach, zarówno drewnianych jak i metalowych. Jakich? Wieszaki, zegary, pudełka, szkatułki, pojemnik na sztućce. 


Ostatnio udało mi się wyszukać okrągłe pudełka, które równie ciekawie się prezentują jak te kwadratowe czy prostokątne.
Jedno z nich zrobiłam już z myślą o komunii św.


Kiedyś pisałam, że lubię coś robić z myślą o dzieciach - może to taka forma tęsknoty za dzieciństwem, beztroską ... 


Oczywiście dekoruję rzeczy z myślą o odbiorcach z różnymi upodobaniami:





Ktoś mógłby powiedzieć, że straszny "misz masz" jest w tych moich pracach ale ... chyba wciąż poszukuję najlepszego tematu dla siebie.

***

A to już wielkanocne klimaty :)


ale wciąż jest to twórcza działalność  
 mojej skromnej osoby


Zając Poziomka :)



Biały kogut



Punk kurczak :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.